Thursday, January 29, 2009

Bonne Année....

sans fanfare ni trompette.....

11 comments:

Tobias Schwarz said...

great blog, beautiful work!

Anonymous said...

Jesus dude!!

i found you!
"A quoi ça sert l'amour?"
is the best thing that i saw in my life.
perfect timing!
and the girl love this short movie.

=)

cheers!

Sami Guellaï said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Bonjour
je travaille à San Francisco comme correspondante pour le magazine France Amérique, un journal pour les Français des USA. Notre numéro de mai portera sur les Français qui travaillent dans l'industrie du cinéma et de l'animation. Nous avons fait un reportage sur l'école des Gobelains où j'ai vu que vous aviez été élève. Je de Français de la côte ouest qui bossent dans l'animation et j'ai pensé que votre profil correspondait exactement.Accepteriez vous d'être interviewé pour notre magazine?
Cordialement
Marie Fauchier-Magnan
France Amérique
415 981 9088 (702)
415 609 2491

Oliver Akuin said...

i'm a big fan of your work!!! i love your short also! it's beautiful!

RAWLS said...

Beautiful work here my friend! Pascal sent me your way!

louis clichy said...

thanks to all of you, for comments and supports, and sorry if I don't answer to each of you,...
kind of busy these days but I hope to be able to go back to sketches soon...

Louis

Gattoune said...

Mon Dieu. Après tout ce temps, je découvre enfin l'auteur du merveilleux court métrage "À quoi ça sert l'amour"...

Brevo, bravo, j'adore ce que vous faites et tout et tout.

Waaaah... mais ce court métrage quoi...

Sami Guellaï said...

Tout à fait d'accord avec 珊李...
Très beau boulot M.Clichy dans tous les cas.

Anonymous said...

酒店兼職 酒店打工 打工 台北酒店 酒店兼差 酒店經紀 禮服酒店 酒店工作 酒店上班 酒店PT 酒店應徵 酒店

ahmed said...
This comment has been removed by a blog administrator.